Snö

Precis. Det snöar ute! Är så innerligt trött på all denna snö. Blev glad när den smälte och solen sken, men jag fick inte vara glad så länge tydligen. Eller jo, jag är ju glad då. Men inte för att det snöar. Isak kom ju hem idag. Sånt blir man glad av! En puss.

Imorgon ska jag och Malin ha vår idrottslektion. Ska bli spännande. Vet inte riktigt om vi har jordens koll men man måste ju vara bra på att improvisera också, vilket jag vill påstå att vi är!

Har inte bestämt mig om jag ska träna efter skolan eller inte imorgon heller. Just nu lutar det åt att jag inte gör det eftersom jag inte har någon bokad plats eller kan vara där speciellt långt innan heller då jag har fagottlekltion före träningen. Men vi får se, är ju ett tag kvar.

Nu ska jag nog läsa igenom frågorna till samhällen en gång. Hoppas att de sitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0