Samhällskunskap

Sitter som säkert fler andra i klassen med denna sämhällen. Det som stör mig mest är att det känns som att jag kan den fast det gör jag inte. När jag ser på frågorna på lappen så är det som att all kunskap är som bortblåst. Irriterande. Hinner antagligen plugga lite imorgon efter expot också. På tal om expot, jag blir galen! Ska vi locka åttor med att stå bakom en skärm och spela "käraste bröder, systrar och vänner..." av Bellman? Nä, skulle inte tro det. Ingen kommer välja estet. Programmet kommer dö ut. Så ser sanningen ut, tyvärr.

Efter expot ska jag nog träffa Isak en sväng. Har ju inte sett honom på jättelänge känns det som, fast det bara var två och en halv dag sen. Men ändå. Jag gillar att träffa honom. Min mys.

Ikväll ska jag och mamma se på Mästerkockarna som vi kallar det. Jag gillar programmet. Och så ska vi äta godis och dricka te. Onsdagslyx helt enkelt.

Bara två dagar kvar till helg! Underbart! På lördag ska jag och Isak åka till Karlstad för shopping och matätning. Kul ska det bli tycker jag.

Nu blir det tvmys och plugg i pausen.


Min fina!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där låten har gått och blivit min favorit låt. Den är grym.... eller inte alls!

2011-03-30 @ 20:28:30
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/
Postat av: malin

Du vet att det är Roman som gjort låten va? ;)

2011-03-30 @ 20:45:19
URL: http://genant.blogg.se/
Postat av: malin

Sv: Ja, det är ju faktiskt mycket möjligt! Det låter lite som Bellman ändå!

2011-03-30 @ 21:40:58
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0