Tisdagen från helvetet

Riktigt hemsk tisdag! Gick i skolan mellan 8.00 och 15.20, efter det blev det en körlektion så jag var inte hemma förrens 16.45! Inte nog med att det var en lång och jobbig dag så hade vi livräddning på idrotten. När man har bad blir det alltid så stressigt. Men nu är den överstökad, bara en vecka kvar tills nästa! Imorgon ska jag spela fagott för första gången denna terminen :)  mer bröl i livet!

Det mest positiva med dagen var att jag var och kollade in min studieplan och såg att jag hade fått MVG i Ensemble A!! Det går bra nu. Bara att fortsätta kämpa på alltså, för det ger ju resultat.

Efter skolan slutat imorgon ska jag fika med min propp och sen ska vi till hälsokompaniet. Dom ringde till oss, så vi ska dit på någon hälsokoll och få kolla läget där lite allmänt helt enkelt. Kan nog bli trevilgt.

Nu får jag nog ta och öva lite på mina fina glosor som jag har tills imorgon och kanske även tuta lite flöjt så jag kan mina skalor. Klockan 19,00 ska jag nämligen iväg på styrelsemöte. Mycket att stå i såhär.

Kommentarer
Postat av: malin

Tre veckor tills nästa bad, inte en vecka ;)

2011-01-18 @ 19:29:59
URL: http://genant.blogg.se/
Postat av: malin

men du kommer få se alla på skolan! :D tar med mig dom dit ;) har massa fina bilder på mig, dig och sofie :D

2011-01-19 @ 17:13:19
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0