Onsdag

Idag var det egentligen en kortisdag. Men när man har håltimme mellan kvart i åtta och kvart över tio och sen har två lektioner efter det så känns det på något konstigt sätt inte som en kort dag. Även fast man slutar tio över tolv.

Efter skolan körde jag massa bil med pappa! Vi var ute i en timme ungefär. Backade, vände, parkerade och så. Det var välbehövligt. När jag kom hem efter det så träffade jag isak till han skulle iväg och spela. Sen så har jag skissat på min otroligt fina bild till kulturhistorian. Fyfan vad ful den blev! Men den är gjort iallafall. Imorgon ska vi redovisa spektaklet! Jag har även min första flöjtlektion för iår imorgon. Ska spela med orkestern efter det också. Det är så mycket roligare att spela nu när man har ny flöjt, får en annan motivation.

Nä, natten får det bli för mig. Samla nya krafter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0