Muffins!

Idag har jag och Isak invigt ett recept från muffinsboken som jag fick i julklapp! Vi gjorde dubbel sats av kladdkakesmet och sen två olika frostings. Vi har rätt så olika smak, så jag fick välja en och han en. Inte helt otippat så valde jag mocca (choklad med kaffesmak) Isak valde lime. Dom som fick min frosting blev väldigt chokadiga medans dom andra blev lite fräschare typ. Men goda vart alla!

Igår var jag och tog min hälsokompani-oskuld. Var på bodyattack och det var ganska så jobbigt! Dock har jag inte så mycket träningsvärk idag, känns bara i vaderna. Imorgon kör vi igen. Bodystep. Gött.

Fick reda på aerobicsen igår också. Jag fick ett MVG, är så sjukt stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0