En konstig dag

Idag var den en konstig dag. Inga lärare på skolan och inga vanliga ämnen. Vi satt på musikskolan och spånade idéer till våran turné men jag var tvungen att gå ganska tidigt för jag skulle gå och räkna matte. Trodde jag. Det visade sig att dom hade ändrat tiden. Vi skulle inte alls räkna mellan 12 och 15 som jag hade fått reda på utan mellan 8 och 11 tror jag att det var. Det kändes väldigt snöpligt måste jag säga. Så nu kan jag tänka mig att jag ligger en hel del efter! Smällar man får ta kanske. Men tror att jag ska försöka räkna lite när jag kommer hem sedan efter drillen. Och spela lite flöjt såklart! Minst 15 minuter om dagen ska det vara. Ska man ändå spela kan man ju lika gärna bli bra på det! :)

Ikväll ska jag även beställa kläder på h&m!! En för tidig fördelsedagspresent från mamma och pappa. Kanske lägger ut lite bilder på vad jag ska beställa :)



Ska tuta lite på min nya Altus! Jag gillar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0