Effektiv dag, typ.

Känns som att jag varit riktigt effektiv idag, fast det har jag nog inte om man tänker efter. Efter skolan gick ju jag och Sofie och fikade på City i typ två och en halv timme. Effektivt liksom. Haha. Men efter det så traskade vi ner till Hälsokompaniet och pratade med en där om hur det är att träna där och så. Vi fick information om dom olika passen och även kolla runt i lokalerna lite. Det verkar jätteskoj att träna där! Vi fick tre stycken fria pass som vi får träna och om det känns bra efter det (vilket det antagligen kommer att göra) så ska vi bli medlemmar! :) Skönt att komma igång och träna på riktigt! Nu jäklar liksom. Inga mer soffpotatisar här inte.

Nu ska jag pyssla med annat. Läxor kanske? Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0