6 Januari 2011

Nytt år, och jag har blivit med blogg!
Kan väl inte påstå att syftet är att så många ska läsa, utan att jag ska få skriva. Och att jag ska kunna läsa om ett tag och minnas.
Nu sitter jag här iallafall och bloggar och målar naglarna. Gråa blir dom. Klockan sju ska jag, mamma och pappa gå till Statt och äta mat med morfar för att fira att han fyllt år. 70 blev han igår! Ska bli så gott och mumsa i sig en massa god mat! Jag vart lite crazy nu sådär och satte två långa örhängen i mitt vänsteröra, i dom hålen högst upp. Bara sådär. Sen när jag ändå är inne på det galna spåret ska jag spara en lillfingernagel och måla den i någon annan färg. Lite cool är jag allt!
Annars då? Jo, idag har jag varit ute och gått en promenix runt i stan. Herre vad snö det är! Efter det blev det skidor för hela slanten och nu är det typ kvällen. Dagarna går supersnabbt när det är lov. Hursom, nu ska jag avsluta detta första blogginlägg och måla sista nageln i någon spännande färg!


snö!
Snöigt i Norge förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0