Sportlov!

Imorgon är det första officiella dagen på lovet. Fy tusan vad skönt det ska bli! Den ska firas med en dag med mamma i Charlottenberg och efter det blir det tjejmys hemma hos Malin. På tisdagen ska jag ha en körlektion och på kvällen blir det bodyjam. Måste hinna med och packa också för på onsdag drar jag och min fina till Oslo för att titta på skidVM. Tror det kommer bli jättekul! Direkt på torsdagkväll när vi kommer hem åker vi till Sälen och kommer vara borta ända till söndag. Där ska vi bland annat åka skidor och se på vasaloppet. Känns som att jag kommer få ett ganska traditionellt sportlov med mycket skidor. Ska tänka på en massa annat förutom skolan, det behöver jag. Få ta en paus från den helt enkelt. 

Nu ska jag ta och sova. Klockan ringer ganska tidigt till morgonen. 
Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0