Skidor

Rivstartade dagen med 15 km längdskidor. Eller rivstart och rivstart... Jag åkte det iallafall! Det var inte superjobbigt för vi åkte inte så fort. Himla skönt när det var klart. Sen gick jag hem genom stan med mina skidor och blev lite halvt utstirrad. Trevlans! Hemma käkade jag mat och sen tog jag en varm och skön dusch.

Nu sitter jag här och har precis kollat igenom franskaglosorna. Får nog kolla på dom några fler gånger för att de ska sitta. Gjorde mig även en kopp med chaithe, mycket gott. Ska ta och läsa instuderingsfrågorna på samhällen med. Så att man har sett dom åtminstone idag. Provet är ju inte förrns på fredag, så det ska nog ordna sig!

Är även så sjukt stolt över migsjälv som har klarat av MatteC! Fick ju G på sista provet så då får jag det i betyg. Ska ändå göra mitt absolut bästa på nationella om en vecka. Går det riktigt riktigt bra där så kanske det kan bli ett VG. Man måste ha mål!

Om lite mer än en halvtimme drar jag ner till musikskolan för att spela på jazzkvällen. Efter det får jag nattsällskap av min fina pojke. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0