En lång, seg dag.

Matte två timmar. Underbar start liksom! Ska ha prov nästa vecka på kapitel 3 och 4. Minns inte ett skit typ. Måste räkna som en liten galning! Sen var det samhällskunskap. Det är intressant men jag var så trött. Sen fick vi reda på att vi ska ha prov i det ganska snart också. Håltimme efter det innen det var ensemble. Synd att vi höll på och nötade dom två tråkiga låtarna jättelänge och sen den som jag tycker är rolig spelade vi bara igenom en gång. Sist men inte minst: franska! Usch! Jag tyckte det var kul för ett tag sen när jag gick på högstadiet, men nu är det bara plågsamt.


Ikväll ska jag ta det ganska så lugnt tror jag. Plugga lite typ. Imorgon ska jag köra bil och sen dansa afro med Edith! Ska bli så kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0