En kall måndag helt enkelt.

Riktigt kallt var det imorse. -23, inte okej!
Gjorde inte särskillt mycket i skolan heller. Rätt så slapp dag. Imorgon ska jag göra min sista grej i matteC. Nationella provet står på schemat. 8,00-12,00 ska jag sitta i aulan och räkna. Räkna som en gud! För det skulle vara så otroligt skönt att få dit ett VG i matte. Sen ska jag samla mina sista kraftansträngningar för att få till ett franskaprov. SEN är det lov! Då ska jag inte göra många läxor inte. Drar till Oslo och kollar in skidVM sen blir det en sväng till Sälen för vasalopp och annat skoj. Längtar så himla mycket till lov!

Nepp, nu ska jag räkna några tal i matteboken innan jag ska bänka mig framför tv'n och se på klass 9A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0