Nöjdast på länge!

Är så nöjd! Inte över något speciellt egentligen. Mest för att det är sjukt fint väder ute och att jag gick runt i trekvarts-ärmat utan att frysa. Sen är jag rätt nöjd över att jag tog tag i mitt liv och gjorde endel på slutuppgiften i GeMu'n. Bara fagottstämman kvar på der mond och sen är det sticket på piluttavisan samt litegrann i mitten på den kvar. Om jag har skrivit ut rätt som det är nu vet jag ju heller inte, men det kan jag inte göra mer åt just nu. Kommer vara så lättad sen när det är klart!

Dagen idag har varit bra. Eller, det var sjukt jobbigt att gå upp och sen veta att jag skulle ha dubbeltimma matte på morgonen, men när jag väl kom dit gick det bra. Förstod allt vad jag gjorde liksom. Sen var det lunch, pannkakor! Bara en sån sak. På franskan var det helt okej och lektionen gick hyfsat snabbt. Sen samhäll och eget arbete. Tillsist sceniskt musikprojekt. Vi kom en bra bit på låten vi plankar så den blir antagligen klar på onsdag.

Nu ska jag nog ta tag i lite mer plugg. Lika bra när jag ändå är igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0