Helg

Helgen spenderades på lite olika ställen. I lördags vaknade jag upp bredvid min fina ute i Sulvik. Vi tog sedan tåget till karlstad där vi shoppade lite. Eller vi och vi. Mest jag. =) Hittade endel faktiskt. En cool tröja på monki som är lite transparent fram och bak men har heltäckande armar. Sen en vanlig vit tröja på gina. Slutliten ett par jeans/tights på h&m. Jag gillar dem eftersom det är dragkedja bak. Lite annorlunda sådär. Här kommer bilder!


Köpte även en lotion som luktar jättegott samt en ny mascara. Och såklart de obligatoriska doftljusen som alltid följer med efter att man har varit på ikea!

Efter shoppingturen åt jag och Isak mat på en supermysig restaurang som heter Munken. Den ligger precis vid torget. Jag åt grillad ryggbiff med pommes och tzatziki till. Smarrigt! Till efterrätt valde jag en brownie. Efter den måltiden var jag så mätt att jag trodde jag skulle spricka, fast det var det värt! Vi tog tåget hem kvart i tio och somnade gott hemma i Arvika strax innan elva.

Imorse åt vi frukost sen åkte Isak hem till sig för att skriva rapport. Själv gjorde jag en storstädning av mitt rum, välbehövligt!! När det var skinande rent slappade jag bara och såg på massa webbtv och åt mat. Vid fem stack jag till hälsokompaniet för att vara med på releasen av nya bodyjam-passet. Det var jättekul, men väldigt svårt! Tror det kommer bli ett superbra pass när man kan alla rörelserna ordentligt. Jag får en ny chans på tisdag igen. Hoppas det går lite bättre då. När jag kom hem efter träningen åt jag lite kvällsmat och såg på tv. Sen blev det lite noppning av ögonbryn och målning av naglarna. Myskväll. Är så nöjd att jag har sovmorgon imorgon. Börjar kvart över elva. Dock ska jag gå till stan klockan tio och se om jag hittar mig nya skor. Det skulle sitta fint iallafall. Sen ska jag äta mat med Isak när matsalen öppnar. Efter det kommer dagen antagligen att rulla på i ett rasande tempo! Det brukar bli så.

Ska ta och sova snart i min nybäddade säng, underbart! Hoppas på sol imorgon, skulle vara så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0